aktuellt

tisdag 21 december 2010

vintervitt

Nya glasögon beställde jag idag. Tre bågar hemma att välja mellan...
Massor av pengar för att se klart och tydligt...

Tydliga klara besked för med sig tydliga klara reaktioner. Jo, det kan vi ju hoppas på...
Somligt som synes så enkelt blir mer komplicerat med tiden som går...

Julstök med städning och blommor och julmatlagning...
Vänliga tankar i värmande omslag ger varma omtankar...
Kärleksfulla omsorger i snygga paket.

Jag vill inte längre dansa med i valsen jag dansat så länge. Många är invändningarna, tveksam blir jag, mitt i steget hejdar jag mig, men kliver åt sidan, lämnar.

När två eller flera människor möts helt utan rädslor uppstår ett heligt ögonblick.

1 kommentar:

  1. Mamma, jag tänkte ringt dig idag. Har funderat väldigt mycket hit och dit och kommit fram till nåt som kommer göra dig glad. Pok

    SvaraRadera