aktuellt

onsdag 8 december 2010

hemsida

Min son går en utbildning till systemutvecklare.
Nu gör han praktik och den praktiken gör han hos mig, i min firma.
Jag är så glad över att han vill göra praktik här. Det innebär att han snickrar på en hemsida för Gården Furet. Jag jobbar med att hitta bra och tydliga formuleringar och bilder och logga som passar.
Den process som nu pågår är mycket lärorik för mig likväl som för honom.
Man kan påstå att vi har en win-win situation...

Jag har ju redan en kanonfin hemsida för mig och min verksamhet på http://www.edding.nu/
Den har min måg som snart är färdig med sin utbildning till systemutvecklare hjälpt mig med.
Den hemsidan ska jag ha kvar tillsvidare, men sen blir det en gemensam för Gården Furet och Gunilla Edding.

Hos mig, i min verksamhet ska man ha möjlighet att vara " human being" och få möjlighet att välja att minska på sitt " human doing" genom kreativt, glädjefyllt sinnesarbete såsom t.ex kravlöst målande, visualiseringar, sinnesövningar i natur och trädgård, drömarbete.

En del kurser och enskilda samtal har jag redan på Norra Vägen 31 i Varberg.

Kika in på http://www.edding.nu/ ibland och kolla läget!

Från Kay Pollaks bok Att välja glädje:
"Jag kan inte ändra världen.
Vad jag kan ändra är mitt sätt att se på världen.
Då ändras också världen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar