aktuellt

tisdag 8 februari 2011

snickerier



Idag jobbar Sven och muraren på att spiskasetten i köket ska ta plats och bli snyggt och ändamålsenligt inmurad.

Jag snickrar på Furethemsidan med hjälp av sonen.
Vi chattar med varandra och han ändrar och vi provar oss fram
Vill ni se resultatet?


Annars är det så att jag på torsdag åker på utbildningshelg i Mönsterås.
Fördjupning i bildarbete blir det denna termin.
Spännande läsning håller jag på med och jag är säker på att när jag kommer hem på måndag har jag fått nya insikter och ett större djup.Kanske ett och annat skal faller av mig, inte vet jag.
Just nu är jag så nöjd och tillfreds med det mesta.
Våren är på väg, vetenskapliga studier visar att meditation är nyttigt, jag gillar mitt arbete, jag får möta massor av människor som ger mig nya perspektiv, jag tar en sak i taget, jag hetsar inte upp mig för småsaker, jag äter god LCHF-mat, datorn krånglar bara ibland, hönsen värper ett eller två ägg om dan...


1 kommentar: