aktuellt

måndag 14 februari 2011

besök i det omedvetna

Under helgen har jag varit på utbildning, gjort en riktig djupdykning i mitt omedvetna.
Den värld jag då möter är oerhört spännande, ibland skrämmande.
Den är befolkad av allehanda figurer; älvor, krigare, amazoner, väktarinnor, små barn, gamla häxor, kluriga unga flickor,
fjärilar, drakar, troll, lejon, korpar, delfiner,
miljöerna varierar
djupa skogar, öknar, djungler, vida hav o.s.v

Våra drömmar är befolkade på samma sätt av de symboler som vårt undermedvetna visar oss.

Idag känner jag en fantastisk tacksamhet över att jag fått förmånen att inleda denna upptäcktsresa i mitt inre.

Jag är trött och lite omtumlad men nu ska jag dricka en kopp kaffe, krama min älskade make, gå en sväng till hönsen och sen är det dags för helt vanliga vardagliga sysslor såsom matlagning, ett besök hos min bokföringsbyrå, möte med god vän, och till kvällen:
DRÖMGRUPP!

Dagens mantra: kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar