aktuellt

lördag 26 februari 2011

inspiration


Var på symässa i Göteborg igår eftermiddag.
Får massor av inspiration till olika kreationer...
Gamla Gudrun Sjödénkoftan som sett bättre dagar kan nog få ett nytt liv efter de inspirerande samtal jag hade igår.
Fantastiskt ekologiskt ullgarn kan kanske bli en vacker sjal.
Garn till strumpor förstås och så äntligen! Verktyg som underlättar att jobba med lappteknik. Jag är så sugen på att göra något av alla gamla tyger jag har..

Imorgon blir också en dag av inspiration.
Jag skissar just nu på den föreläsning om symbolterapi som jag ska hålla på Enebackens kraftkällas Vårmässa i morgon.

Just nu får jag utlopp för mycket av min kreativitet och skaparlusta.
Egenföretagandet innebär stor variation vad gäller arbetsuppgifter.
Broshyrer, flyers, hemsida, föreläsningar, gruppaktiviter, enskilda samtal, mässor, bokföring, redovisning, inköp, planering......
Dagens mantra: Jag ser dig, då ser jag mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar