aktuellt

söndag 9 januari 2011

vardag

Imorgon återgår livet till vanlig vardagslunk igen.
Tror att det är så för fler än mig.

Känns helt okej tycker jag. Lika skönt som det är med ledighet och ingatiderattpassa-lunken är det ju med vardagslunken.
Den här terminen
( ja, jag delar fortfarande in året i terminer, trots att jag inte jobbar i skolan längre )
ska jag studera på Symbolon Terranova och arbeta i min egen firma.
Måndagar och onsdagar ska jag åka hemifrån till min lokal på Norra vägen 31 i Varberg. Där har jag mottagning av enskilda och grupper för personlig utveckling.
Dessutom en drömgrupp och en Måla kravlöst-grupp.
Vill du läsa mer om min verksamhet tittar du in på någon av mina hemsidor: www.edding.nu eller www.furet.se

Under våren ska jag göra ett fördjupningsarbete inför diplomeringen till symbolterapeut.
Känns oerhört spännande.
Jag avslöjar inte ännu vad jag tänker fördjupa mig i, men helt klart kommer jag att få användning av fördjupningen i min verksamhet.

Dagens mantra: följsamhet

1 kommentar:

  1. Låter som en spännande och god vår! Önskar dig mycket av det goda! Kramar Lotta

    SvaraRadera