aktuellt

torsdag 20 januari 2011

Echinaguard, värme, vätska, vila och Min Vän Sven...
Idag mår jag mycket bättre.

Sitter vid datorn och filar på formuleringar.
Har fått ett fantastiskt erbjudande av en av mina mentorer.

För alla er som är intresserade av personlig utveckling på ett kreativt och glädjefyllt sätt:
BOKA IN
måndag 7 februari kl 19.00! i Varberg.
Mer info kommer senare.

Om en stund ska jag samla ihop mig och åka till mamma.
Idag kommer samordnaren för hemtjänsten och ska göra en genomförandeplan,
d.v.s komma överens med mamma hur biståndet hon beviljats ska se ut i praktiken.
När (ungefär) hon ska kliva upp på morgonen, träna på förmiddagen ,äta lunch, gå upp efter middagsvilan, äta kvällsmat, gå och lägga sig.
Sex besök per dag gör hemtjänsten.
Tack och lov för det!
MEN, som Tony Irving brukar säga.
Mammas liv och vardag är helt uppstyrt av hemtjänstens besök.

Och så vill jag passa på att gratulera min lillasyster som fyller år i dag: GRATTIS!

Dagens mantra: Allt jag har fått berikar mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar