aktuellt

fredag 19 november 2010

Bilen som inte ville mer...

När jag igår var på väg in till stan för att gå på yogapass kände jag hur värmen i bilen inte längre fanns där!
Eftersom bilen är, för mig, med mina mått mätt, ny, tänkte jag först att jag gjort något fel när jag ställde in värmereglagen.
Men icke!
Maken, som är fordonsansvarig i våran firma, hade som tur var jouren denna kväll och gjorde en utryckning som resulterade i att jag kan använda bilen över helgen.
TACK!
Jag blir glad över detta eftersom jag idag ska resa tvärsöver landet till östkusten för att förkovra mig.
Jag och några fler damer delar en enkel stuga i Patamalmstrakten. Sen utbildar vi oss under en intensiv helg på Symbolon Terranova utanför Mönsterås.


Jag fick tips av en av mina döttrar om en vintagebutik på nätet. Så kul!
http://garderobsbutiken.se/index.php
Kunde inte avhålla mig från en beställning. Jag ska stå på scen på Qnivs afterwork på onsdag och hoppas klänningen hinner komma fram innan dess...

Dagens mantra är:
glädje och sorg behöver varandra...

1 kommentar: