aktuellt

måndag 31 oktober 2011

snart...

Skriver, går igenom gammalt material, tänker, känner vemod och glädje i allsköns blandning.
Så MYCKET vi gjort under utbildningen!
Vilken resa jag gjort under dessa två år!

Idag har jag varit hos fantastiska Emma Öberg på Dagsås Yoga Mangalam och fått en behandling som gjorde att energinivån låg på topp hela resterande dagen.
Blir lite synd om min käre livskamrat.
Fast vi levt ihop i 30 år nästan på dagen är det inte självklart att våra dagar tillsammans flyter friktionsfritt. Olika energinivåer är ett exempel på sånt som orsakar lite gnissel i relationsmaskineriet...

Jag är tacksam och imponerad över det goa samarbete jag och mina kurskamrater får till nu inför sluthelgen på utbildningen.
Hoppas att vi kommer att kunna träffas och måla, drömma, berätta, skratta, gråta och tala om djupa, viktiga spörsmål även efter utbildningens slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar