aktuellt

tisdag 30 mars 2010

Energier

När fullmånen lyser fylls jag av energi och kraft. Därför sover jag inte särskilt mycket nätterna före och sen är sömnen djup och befriande en natt eller två....


Jag har idag hängt upp de målningar jag gjort under helgens utbildning.Jag hängde dem i köket så jag kan reflektera och fundera över möjligt verbalt uttryck för den process som pågått.


En ensam stjärna som tänds och strålar ger lust och kraft för fler stjärnor att vakna på himla valvet.
Delar i en helhet som i sin tur är del i en annan helhet där varje del också är en helhet i sig....

Jag har fattat beslutet att ge mig en stund varje dag för att skriva. Det behöver inte BLI något utan jag ska bara fästa några ord på ett papper varje dag....Eller här på bloggen...Eller både och...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar